Dolga krvavitev pri Harmonetu in bolečine v želodcu po operaciji

Zdravje

Že leta jemljem tablete Harmonet, do zdaj ni bilo nobenih težav. Pred kratkim sem bil operiran na trebuhu v popolni anesteziji (naj omenim, da so bile bolečine po operaciji ogromne in zato zame zelo stresne). Operacija je bila na 9. tableti in tri dni kasneje sem dobila menstruacijo. Sprva sem mislil, da bo to le opazovanje, toda krvavitev je bila močna. Danes sem na 18. tableti in še vedno krvavim - ne tako močno, a vseeno. Nisem nehal jemati tablet, kajne? Kako naj nadaljujem? Pred letom dni sem bil tudi operiran v anesteziji, vendar nisem imel take zgodovine. Skrbi me, nedavno sem opravil test - vsi rezultati, vključno z odvzemom Papa in ultrazvokom, so bili v redu.

Moj nasvet je, da jemljete kontracepcijske tablete po urniku. Vzrok krvavitve je najverjetneje neugoden učinek kontracepcije. V tem primeru se bo krvavitev ustavila sama od sebe. V nasprotnem primeru pa morate osebno obiskati zdravnika.

Ne pozabite, da je odgovor našega strokovnjaka informativen in ne bo nadomestil obiska zdravnika.

Barbara Grzechocińska

Docent na oddelku za porodništvo in ginekologijo na Medicinski univerzi v Varšavi. Zasebno sprejemam v Varšavi na ul. Krasińskiego 16 m 50 (prijave so na voljo vsak dan od 8. do 20. ure).

Oznake:  Prehrana-In-Prehrana Preveri Novice 

Zanimivi Članki

add